El dilluns 19 de juny a les 19.30 h, el grup de treball del Pla de l'Estany farà una presentació de l'estat del projecte al Centre Cívic de Banyoles. Us hi esperem!
n

n
El dilluns 19 de juny a les 19.30 h, el grup de treball del Pla de l'Estany farà una presentació de l'estat del projecte al Centre Cívic de Banyoles. Us hi esperem!
n

n
Durant el matí de dissabte dia 10 de juny, les diferents comissions promotores d'arreu de Catalunya ens vam reunir a Girona per debtatre l'estat dels estudis de viabilitat en marxa. A la sessió hi van participar científics, enginyers, professionals del sector social i activistes per remarcar la importància d'un canvi de model de mobilitat.
n
Agraïm a totes les persones assistents.
n

n
El proper 10 de juny a les 9 us esperem a Girona per celebrar les jornades de debat i suport als nous projectes ferroviaris de Catalunya.
n
L'activitat es durà a terme a l'Auditori Josep Irla i hi participaran l'Antonio Turiel i en Pere Macias entre d'altres convidats.
n
Recomanem inscripció prèvia omplint el següent formulari: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeOf7x35mlanEYpXM–GbUaE8GlALYQJmupBg-K8UR-MJ5hTg/viewform?vc=0&c=0&w=1&flr=0
n
n

n
Dijous 23 de febrer a les 19.30 h serem a l'Ateneu de la Vall del Terri presentant el projecte del tren-tram al seu pas pel Pla de l'Estany.
n
Si voleu conèixer el projecte de més a prop o esteu interessats o interessades a participar, us esperem!
n

n
L'equip de TV Olot ens va entrevistar per conèixer els avenços del projecte. En concret, què es farà a partir d'ara, un cop ja coneixem el nom de l'empresa que desenvoluparà l'estudi de viabilitat del projecte, quin temps tenen per fer-ho i què es farà des de la Plataforma a partir d'ara. Podeu visualitzar la intervenció completa aquí.
n